Wszystkie produkty zakupione w sklepie specbrands.pl objęte są gwarancją producentów oraz ustawą o odpowiedzialności za zgodność towarów.
Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Pobierz formularz reklamacyjny TUTAJ i wraz z reklamowanym towarem odeślij na adres:
SpecBrands.pl
ul. Warszawska 44-50 / 121B
95-200 Pabianice
Dopisek: REKLAMACJA
UWAGA: Odsyłany towar musi być czysty.
WYNIK REKLAMACJI
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z podpisanym formularzem poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku reklamacji.
Jeśli zostanie ona rozpatrzona pozytywnie, to naprawimy, wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze.
Jeśli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, prześlemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni odeślemy produkt.
Czas naprawy produktu może wynieść do 14 dni.
CO NIE PODLEGA REKLAMACJI?
- wszelkie uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, oderwanie zamka itd) wynikające z użytkowania produktu
- uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania i konserwacji
- części wymienne (np. sznurówki)
- naturalne zużycie się obuwia i odzieży