FAQ, czyli przeczytaj zanim napiszesz.

W tym miejscu zebraliśmy dla Was najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Oczywiście będziemy uzupełniać poniższą listę, aby ułatwić Wam podjęcie właściwej decyzji i usprawnić komunikację.

Co z darmową dostawą? 

Darmowa dostawa obejmuje wszystkie zamówienia powyżej 250,00 PLN. Darmowa dostawa nie obejmuje pobrań.

Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

     Sklep Specbrands.pl jest sklepem internetowym, prowadzimy jedynie sprzedaż internetową z możliwością odbioru osobistego. 

Do kogo kierowany jest asortyment? 

     Wszystkie nasze produkty skierowane są głównie do pracowników służb mundurowych i agencji o charakterze militarnym, których praca i zadania stawiane przed nimi wymagają używana najwyższej jakości odzieży i sprzętu. Również wszyscy fani militariów, osoby zajmujące się tematyką ASG czy survivalu znajdą odpowiednie produkty dla siebie. Trzecią grupą osób jaką możemy określić będą wszyscy CI, którzy szukają nowatorskich rozwiązań, wytrzymałych materiałów i najlepszych marek w stonowanych (nie ostatnio modnych pstrokatych) kolorach. 

 Skąd pochodzą Wasze produkty? 

     Wszystkie produkty każdej z marek (Arcteryx LEAF, Salomon FORCES, High Speed Gear, Outdoor Research, SwissEye Tactical, Point6, Power Traveller i pozostałe) dostępne w naszym sklepie pochodzą z oficjalnej dystrybucji bądź bezpośrednio od producentów.

Jak dobrać rozmiar butów Salomon? 

     Najlepiej skorzystać z tabeli rozmiarów przygotowanej przez nas. 92% osób, które rozmiar buta dobrały wg wskazań nie musiało ich wymieniać. 

 Czy jest możliwość wymiany rozmiaru/koloru produktu? 

     Tak, jeżeli żądany, nowy kolor jest jeszcze produkowany lub dostępny. Na wymianę/zwrot towaru mają Państwo 14 dni, a szczegóły znajdziecie tutaj

 Jaka jest dostępność produktów? 

     Przy każdym produkcie (jego wariantach) nad buttonem "DO KOSZYKA" znajdziecie dostępność produktu. Jeśli jest w naszym magazynie to pojawia się 48h!, natomiast jeśli produkt musimy ściągnąć z naszego magazynu rezerwowego lub od producenta wtedy dostępność wynosi 10-14 dni. UWAGA: w niektórych przypadkach czas dostawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas. Zawsze Klient zostaje o tym fakcie na bieżąco informowany. 

Który model okularów SwissEye jest najlepszy? 

     Zawsze na to pytanie, odpowiadamy pytaniem "najlepszy do czego?". Nie ma bowiem "najlepszego" modelu, każdy jest inny. Okulary ochronne SwissEye posiadają różne zalety i wady, dlatego, aby wybrać ten naj powinniśmy kierować się pytaniem "czego oczekuję od okularów i jak/gdzie będę ich używał?".

Przykład: dla funkcjonariusza Policji drogowej lub "patrolu" dobrym wyborem może okazać się model LANCER (tani, wygodny, lekki z ochroną balistyczną)

dla operatora, który pół dnia spędza na strzelnicy, a drugie pół na realizacji zadań, świetnym wyborem będą: RAPTOR, NIGHTHAWK, STINGRAY. Wszystkie wymienione posiadają 3 wymienne (duże) szkła w zestawie, miękkie i komfortowe zauszniki, wygodne noski. Nawet kilka godzin w słuchawkach nie powinno sprawiać kłopotów*

* wszystko zależy jeszcze od anatomii głowy/twarzy

Czy istnieje możliwość płatności kartą kredytową? 

     Tak, istnieje. W tym celu należy wybrać "przelew elektroniczny" i z listy, która się pojawi na dole wskazać właściwą kartę. 

Jakie są zniżki dla funkcjonariuszy i pracowników służb mundurowych? 

     Takie rabaty przydzielamy indywidualnie, w zależności od zamówienia. Jest to minimum 5%, pod warunkiem, że ktoś "przyzna się" do legitymacji:)   

Co w przypadku nieudanej płatności przez przelew elektroniczny, kartą lub DotPay?

     Nic strasznego. Jeżeli z różnych względów nie udało Ci się zapłacić za zamówienie przelewem elektronicznym, kartą czy przez System DotPay - nie panikuj!   

     Wystarczy, że wykonasz zwykły przelew z Twojego banku na nasze konto w tytule wpisując TYLKO numer zamówienia.

 SpecBrands.pl Jacek Wróblewski

ul. Warszawska 44-50/131B, 95-200 Pabianice

Konto bankowe: mBank 20 1140 2004 0000 3502 7579 3650   

Czy zwrot może zostać odrzucony? 

Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 14 dni od daty obioru paczki. Odrzucenie zwrotu może nastąpić również w sytuacji, kiedy odsyłane produkty noszą ślady użytkowania.

Gdzie wpisać kod rabatowy? 

Kod rabatowy należy wpisać po wejściu do koszyka, w oznaczonym polu „wpisz kod tutaj”, pamiętaj, aby po wpisaniu kodu kliknąć na napis „użyj” znajdujący się po prawej stronie.